Φυσικά Μέσα

Τα φυσικά μέσα (ηλεκτροθεραπεία, διαθερμία, υπέρηχος, T.E.N.S, θερμά- ψυχρά επιθέματα κ.α.) αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της φυσικοθεραπείας και χρησιμοποιούνται σε πληθώρα μυοσκελετικών παθήσεων και αθλητικών κακώσεων.
Το φυσικοθεραπευτηριο μασ είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας στο χώρο της φυσικοθεραπείας με σκοπό να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση στην αποκατάσταση των ασθενών.
Ενδεικτικά θεραπευτικά αποτελέσματα της χρήσης φυσικών μέσων είναι:
  • Αναλγητική-παυσίπονη δράση
  • Αντιφλεγμονώδης δράση
  • Μείωση των μυϊκών σπασμών
  • Επιτάχυνση της διαδικασίας επούλωσης του οργανισμού
  • Βελτίωση της αιματικής ροής στην πάσχουσα περιοχή
  • Μείωση του οιδήματος
  • Πρόληψη της μυϊκής ατροφίας

TECAR THERAPY

Για τον αθλητή, τον αθλούμενο και τον ασθενή αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία μετά από έναν τραυματισμό, είναι η όσο το δυνατόν γρηγορότερη επανένταξή του στο άθλημα, στη δραστηριότητα, στη δουλειά και στην καθημερινότητα του. Η διαδικασία όμως της αποκατάστασης πολλές φορές είναι δύσκολη και χρειάζεται αρκετό χρόνο. Ένα μεγάλο και σύγχρονο «όπλο» στο χώρο της φυσικοθεραπείας για αποτελεσματικότερη και ταχύτερη αποκατάσταση είναι η θεραπεία με TECAR ή αλλιώς TECAR Therapy.

To TECAR λειτουργεί προκαλώντας βιοδιέγερση και μεταφορά ιόντων μέσα στους ιστούς του σώματος. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης ενδογενούς θερμότητας και αύξησης της τοπικής κυκλοφορίας των ιστών. Μέσω των λειτουργιών αυτών οι φυσιολογικές μεταβολικές διεργασίες των ιστών πραγματοποιούνται γρηγορότερα. Το αποτέλεσμα; H επιτάχυνση της διαδικασίας αποκατάστασης και επούλωσης των ιστών έως και 50%!!! Αυτό σημαίνει σημαντική μείωση του χρόνου αποκατάστασης, γρηγορότερη επανένταξη και αποτελεσματικότερη θεραπεία!!

Ενδείξεις

Η TECAR Therapy αποτελεί μια υπερσύγχρονη μέθοδο θεραπείας και έχει εφαρμογές σε πληθώρα μυοσκελετικών παθήσεων/ κακώσεων όπως και αθλητικών τραυματισμών. Ενδεικτικά το TECAR μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε:
  • Μυϊκές θλάσεις
  • Διαστρέμματα και λοιπές συνδεσμικές κακώσεις
  • Ρήξεις μυών/τενόντων
  • Τενοντίτιδες/ Τενοντοπάθειες/ Επικονδυλίτιδες
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα / Άκανθα πτέρνας
  • Περιοστίτιδες/ Τροχαντηρίτιδες
  • Σύνδρομα υπέρχρησης
  • Κατάγματα
  • Οσφυαλγία/ Αυχενικό
  • Χρόνιο μυϊκό πόνο κ.α.

BioWave “FREQUENCY CONDUCTION PAIN BLOCK”

Ο νευροδιεγέρτηςBioWave είναι ιατροτεχνολογικό προϊόν, το οποίο χρησιμοποιεί μια μοναδική τεχνολογία ανάμιξης σημάτων για τη χορήγηση ηλεκτρικών σημάτων μέσω του δέρματος στην επιφάνεια των αλγαισθητικών ινών του πόνου, για την αναστολή της μετάδοσης του πόνου και τη βελτίωση της λειτουργικότητας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
  • Μπλοκάρισμα του χρόνιου, επίμονου πόνο
  • Μπλοκάρισμα του μετατραυματικού οξέος πόνου
  • Μπλοκάρισμα του μετεγχειρητικού πόνου